Chatbot EMA
5 skvělé

Tři králové ve škole - ozvuky minulosti

Autor
Petr Drkula
Datum vložení
4. 12. 2018
6 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

lidová píseň
tradice
Tři králové
Vánoce

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Petr Drkula
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 12. 03. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Mgr. et Mgr. Aleš Franc 12.3.2012

Komentář

Souhlasím s recenzentem, že se po odborné stránce jedná bezpochyby o článek velmi kvalitní, jak je tomu u příspěvků pana Drkuly obvyklé, avšak docela by mě zajímal názor učitele/ů z praxe, jak se mu/jim daří výuka dle navrženého schématu, příp. jak na takovouto výuku reagují žáci, neb přeci jen v dnešní době, které dominují nejmodernější počítače, tablety, dotykové mobily, sociální sítě a podobné vymoženosti, mají žáci zřejmě odlišné zájmy, než je hudební folklor či lidová píseň. Ovšem třeba se mýlím, což by mi ani tak nevadilo, protože propagaci folkloru ve škole fandím, a je tedy klidně možné, že žáky nácvik lidové písničky baví, ale to by chtělo nějaký ohlas či reflexi z praktické výuky...