Chatbot EMA
4 zdařilé

Kolik K má správný žák?

Autor
Blanka Rozehnalová
Datum vložení
4. 12. 2018
21 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

kreativita
nadání
osobnost žáka
tvořivost

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Blanka Rozehnalová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 14. 12. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavlína Hublová 19.12.2011

Komentář

Líbí se mi část: ...\"žáci, jejichž učební výsledky v naukových předmětech patří k slabšímu průměru a ještě nejsou omezováni obavou před chybováním, reagují v hodinách literární výchovy velmi často spontánněji, intuitivněji a zejména tvořivěji...\". Další z argumentů, proč se zamýšlet nad formou hodnocení. A myslím, že se to netýká jen literární výchovy.

Radek Sárközi 20.12.2011

Komentář

Když jsem navštěvoval ZŠ a odevzdal slohovou práci, dozvěděl jsem se pouze to, že mám špatně napsáno slovo \"hmiz\"... Nedivím se pak, když žák s jedničkou z češtiny není tvořivý - prostě jen nemá pravopisné chyby v textech. Jinak více k tvořivosti žáků najdete na našich webech http://www.sotkoviny.cz a http://www.ctenarska-gramotnost.cz.