5 skvělé

Objevujeme vlastnosti osové souměrnosti

Autor
PhDr. Věra Olšáková
Datum vložení
4.12.2018
35 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

digitální gramotnost1
fotografie1
matematická gramotnost
obraz
osová souměrnost
vzor

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Václav Bendl 30.9.2019
  • Hodnocení zdroje:
Žáci v rámci přípravy na hodinu tvoří vlastní digitální materiál, který poté vyučující využívá ve výuce ve formě prezentace a pracovních listů.
Komentář

Autorka nabízí námět na hodinu, kde si s žáky druhého stupně připomínají poznatky o osové souměrnosti, které si osvojili již dříve. V rámci přípravy na hodinu žáci pracují s vlastními fotografiemi, které sdílí s vyučujícím.
Vlastní hodina je věnována odhalování principům shodného zobrazení pomocí osově souměrnost. Žáci hledají souvislosti, pomocí kterých vysledují zákonitosti.
V poslední části hodiny, kdy žáci vytváří vlastní osově souměrné obrázky, se projevuje kreativita žáků. Žáci objevují různé cesty k vyřešení problému.

Základní atributy materiálu

  • Autor: PhDr. Věra Olšáková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 06. 12. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay