Výuka ICT na SŠ: Anketa mezi odborníky v oblasti ICT a vzděláván
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Třetí část seriálu Anketa k výuce ICT na SŠ shrnuje odpovědi odborníků na otázky k problematice výuky ICT.
Třetí část seriálu Anketa k výuce ICT na SŠ shrnuje odpovědi odborníků na otázky k problematice výuky ICT.
ICT na SŠ
informatika
výuka ICT
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Jan Walter
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 06. 12. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Václav Král
5.2.2012
Komentář
Myslím, že české školy se velmi brzy budou muset vypořádat s fenoménem BYOD (Bring Your Own Device), který již pronikl třeba do firemního prostředí. Tam si zaměstnanci nosí vlastní mobilní přístroje a chtějí na nich pracovat. Podobně tak školáci stále častěji budou nosit vlastní smartphony nebo dokonce tablety a je výzvou pro pedagogy se s tím správně vypořádat. Tj. nikoliv zákazy a ignorováním, ale správným zařazením těchto přístrojů do výuky.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.