OpenClass: LMS založený na Google Apps
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Zuzana Černá
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 10. 11. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Vážení autoři,děkuji za článek. Je zajímavou náhodou, že vyšel v den, kdy Google ohlásil ukončení App Inventoru. rád jsem se poučil o tomto prostředí.
Mám však jednu poznámku. Píšete, že moodle nepodporuje interakci. Jak jinak si vysvětlit komunitu kurzů, vzájemné sdílení nápadů a komentování příspěvků? Samozřejmě, chybí palce nahoru a hvězdičky, ale dokud vládneme slovy, myslím, že si interakce užijeme až až.
Komentář
Dobrý den,
ono velmi záleží na tom, co si pod pojmem interakce člověk představuje. Zde je myšlena především možnost aktivní komunikace mezi jednotlivými frekventanty kurzů, což v Moodle příliš integrováno (až na diskusní fóra) není.
Komentář
Dovolím si připojit vzpomínku na open source LMS Elgg (http://elgg.org/), který asi před 6 lety byl hodně populární. Pyšnil se tím, že uživatele sociálně propojuje napříč kurzy. Moodle se sice také snažil tuto věc nějak implementovat (komunikace, blogy apod.), ale moc se to nepovedlo. Ono to při tradičním eLearningu ani není třeba. Je-li takový systém ale nasazen v prostředí střední či dokonce základní školy, je situace docela odlišná.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.