Využití informačních technologií učiteli na středních školách
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Jiří Straka
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 24. 11. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Dovolím si připojit poznámku. Představa, že po dovršení vybavenosti technologiemi 1:1 budou žáci ochotně akceptovat představy našich učitelů o doplnění tradiční výuky o pomocné a pouze doplňkové využití e-learningu (tj. tradičních forem výuky převedených do digitalizované podoby) jsou dost nesprávné. Všudypřítomnost technologií vede k jiným novým formám výukových metod, jež učitelé nutně musí zvládnout.

Komentář
Líbí se mi forma, jakou byl výzkum zpracován. Výstup je díky tabulkám, grafům a doplňujícím komentářům přehledný. Zajímalo by mě, zda existuje nějaký podobný výzkum z dřívejší doby, který by šel s tímto výzkumem porovnat.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.