Požadavky na ICT dovednosti ve firemním prostředí
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Monika Krkošková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 08. 03. 2012
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
\"Uživatelsky ovládnutý Word (psaní textu, jeho úprava, formátování, odrážky, vkládání tabulek), Excel (formátování buněk, tabulky, grafy, jednoduché vzorce a vyhledávání), PowerPoint (základní tvorba prezentací) a Outlook (pošta, plánování, práce s úkoly) by měl být automatickým výstupem IT vzdělávání na všech úrovních středních škol\" - neuvěřitelná pitomost.
Komentář
Promiňte, učím IT, strávila jsem 5 minut čtením tohoto článku v naději, že se dozvím, co chtějí odborníci z praxe. Dozvěděla jsem se ve firmách používá IT. No, upřímně řečeno, to se dalo tušit. A že by se to studenti měli učit ve škole - ani to mne příliš nepřekvapilo.
Jak jste došla k výpočtu:\"Je naprosto nezbytné, aby se na středních školách věnovaly alespoň dvě hodiny týdně praktickým cvičením.\" mi není jasné. V kterých ročnících? Proč právě dvě a ne třeba tři? Na ekonomce, na zdrávce, na průmyslovce i na konzervatoři?
Ohledně např. Outlooku si dovoluji s vámi nesouhlasit - s velkou pravděpodobností než dostudují naši studenti, budeme používat nějaké sdílené prostředí např. Google Apps. Jediné, co mne v článku obohatilo je seznam profesí ve firemním žargonu.
Komentář
Mne zaujala znalost modemu :)
Komentář
Dobrý den,
myslím, že hlavním posláním tohoto článku je všeobecně sdílená informace, co je jádrem požadavků firem na uchazeče o zaměstnání. Svojí kvalifikací v oblasti firemního HR autorka tomuto názoru dává statistickou významnost, což považuji za důležité pro další vývoj v oblasti kurikula vzdělávací oboru ICT, informatika.
Komentář
Jestliže je článek ukázkou požadavků na absolventa, tak si můžeme kritizovat office aplikace včetně Outlooku, jak chceme, ale faktem je, že tyto požadavky netvoří školy, nýbrž praxe. Přestože to z článku působí tak, že využití ICT v praxi nám ve svém vývoji kdesi usnulo. Autorka za tento stav nejspíš nemůže...
I když jsem rovněž přesvědčen, že za pár let půjde o IT prostředí odlišné od dnešního, současný stav, který je zde popsán, je realitou. Spíše mi vadí, že článek nemíří i do Open Source.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.