Mediální podnikání a jeho vliv na fungování mediální organizace
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Text pojednává o médiích jako o subjektech, které jsou účastny konkurenčního boje na mediálním trhu. Zmiňuje v této souvislosti klíčové historické skutečnosti, popisuje podnikatelský charakter mediálních organizací a rozebírá vliv popsaného stavu na fungování mediálních organizací a na podobu jejich produktu.
Text pojednává o médiích jako o subjektech, které jsou účastny konkurenčního boje na mediálním trhu. Zmiňuje v této souvislosti klíčové historické skutečnosti, popisuje podnikatelský charakter mediálních organizací a rozebírá vliv popsaného stavu na fungování mediálních organizací a na podobu jejich produktu.
mediální organizace
mediální výchova
žurnalistika
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Lukáš Pfauser
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 09. 08. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.