Kolonizace a bohatství ve výuce integrovaného předmětu Člověk a
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Alena Hesová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 19. 08. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Článek je krásným příkladem toho, jak úspěšně a přitom účelně integrovat znalosti a dovednosti z různých vyučovacích předmětů - v tomto případě Dějepisu a Výchovy k občanství - do předmětu nového, tj. Člověk a společnost, přičemž se ještě uplatní interdisciplinární vztahy s dalšími předměty (např. Český jazyk a literatura, Výtvarná výchova) a průřezovými tématy (např. Osobnostní a sociální výchova, Multikulturní výchova a Environmentální výchova). Tato vícečetná integrace jen potvrzuje fakt, že podobně jako jiné předměty, nestojí ani Dějepis v systému vyučovacích předmětů izolovaně a pokud se k integraci přistupuje s rozmyslem a na základě důkladné přípravy, tak výsledkem je vhodná a reálně pojatá integrovaná výuka. Důraz na interdisciplinární dimenzi a koordinaci je zároveň jedním z moderních trendů v didaktice dějepisu i v aktuálně realizované kurikulární reformě.
Lze tak jen přát vyučujícím ze ZŠ Angel v Praze 12 další úspěchy při praktické realizaci integrované výuky, která by přinášela náležité efekty ve zvyšování kvality výchovně vzdělávacího procesu.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.