MS Kodu ve výuce
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Tereza Humpolcová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 16. 06. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Že by další zábava do fronty \"až bude čas\"? Děkuji za tip.
Komentář
Díky, to se mi líbí, posílám synka programovat :)
Komentář
Podobný nástroj na výuku základů programování Scratch pochází z Massachusetts Institute of Technology a je i lokalizovaný do češtiny, viz http://scratch.mit.edu/; malé děti tvoří např. jednoduchá videa se zvuky (pouhé skevence animovaných obrázků), pokročilí programátoři třeba i hry ve třech rozměrech.
Komentář
To je velmi správná připomínka. Čirou shodou okolností jsme se ke Scratchi dosud nedostali. Pokud s ním někdo máte praktické zkušenosti a vítě o nějakých ukázkách výstupů, dejte nám vědět. Dík!
Komentář
Rad bych zjednal napravu v chybne uvedenem jmenu programu. Program se jmenuje Kodu Game Lab. Domovska stranka: http://fuse.microsoft.com/project/kodu.aspx
Kodu je na techto strankach ZDARMA ke stazeni. K tomuto programu vznikl neoficialni preklad, ktery je mozne najit na strankach: http://kodu.kukweb.cz/
O Kodu jsem napsat tento clanek: http://kodu.blog.doupe.zive.cz/
Komentář
Pane Brdičko, u nás na gymnáziu Ústavní snad používá Scratch paní Davidová (na požádání zprostředkuji kontakt), nahradila jím Baltíka. Já jsem raději obětoval vánoční a jarní prázdniny plus několik víkendů a naprogramoval jsem pro kvintány daší verzi svého oblíbeného Karla - tentokrát jednoúčelovou hru \"Záhada slibového pahorku\". Jde opět o to, aby studenti naprogramovali a pochopili backtracking (myš v bludišti), což považuji za dostatečný povinný úvod do algoritmizace. Děj se odehrává blízko naší školy, na Zámcích u Bohnic, kde se nachází (1) skautský slibový pahorek s mohylou pplk. Vally, (2) pozůstatky pravěkého hradiště (k němuž jsem si vymyslel podzemní chodby), (3) jedinečné přírodní úkazy (4) dynamitová továrna (ke které jsem vyfabuloval podzemní část, kde se za války měly vyrábět rakety V2 - a ejhle! - hned je tu souvislost s odbojovou činností dejvických skautů a pplk. Vally). Hra se skládá z misí a levelů a má avatara, tak po ní studenti skočili, na dva týdny mi přestali lézt na facebook a programovali jak diví. Ne všech cílů se ovšem podařilo dosáhnout, takže teď mám nějaké zatím nerealizované náměty na zdokonalení. Zadal jsem to jako námět na projekt studentům FIT, ti se do toho pustili velmi iniciativně, tak zase nevím, jak by na jejich verzi \"Pahorku\" zabrali gymnazisté - no to už je život...
Komentář
Děkuji panu Vlčkovi za opravu. Skutečnost, že jsem si nevšiml toho slova Cup v názvu, mě dost skličuje. Ale nic s tím nenadělám. Dovolil jsem si text příslušně upravit, aby se všichni další čtenáři dozvěděli, že to prostředí se již u nás používá. To je na druhou stranu velice dobře a jsem potěšen!
Komentář
Jsem rád že jsem mohl pomoci a děkuji za častečnou opravu. Na stránkach Česká škola mně byl zveřejněn článek <a href="http://www.ceskaskola.cz/2011/06/miroslav-vlcek-kodu-game-lab-novy.html">http://www.ceskaskola.cz</a>
Komentář
Vcra byl pridany clanek z JNP na stranky http://www.zive.cz/
Behem poslednich par dnu, zacalo byt kolem Kodu trochu zivo.
To je fain, snad Kodu dokaze vzbudit zajem.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.