Integrace ve výuce
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Alena Hesová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 27. 05. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Integrované vyučování (já jsem si ho pro sebe nazvala \"tematické vyučování\") mi usnadňovalo zařazení učiva do (pro mne) smysluplných bloků - ať už se jednalo o jarní svátky, podzimní plody nebo olympijské hry (aktuální dění je velkým motivačním podnětem). Myslím, že stejně tak to vnímaly děti, aproto byly tyto dny vždy přijímány vstřícně, ať už se jednalo o prvňáčky nebo páťáky.
Několik příprav na tematické/integrované vyučování máme také ve Wiki. Nechcete přispět svými zkušenostmi?

Komentář
Zajímalo by mě, jak vnímají a hodnotí klasifikaci z takových integrovaných předmětů střední školy při přijímacím řízení. Nejsou tím žáci vlastně biti? Mají méně známek, tedy jsou znevýhodněni v bodovém hodnocení.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.