Chatbot EMA
4 zdařilé

Inspirace pro práci s dětmi

Autor
Michael Novotný
Datum vložení
4. 12. 2018
44 1 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

pracovní výchova1
výtvarná výchova v mateřské škole1
hry
předmatematické myšlení

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Lišková 24.7.2019
  • Hodnocení zdroje:
Materiál je bohatý na náměty, může sloužit jako inspirace především pro pracovní činnosti.
Materiál bohužel nezohledňuje vývojovou fázi pojmotvorného procesu, kdy je nutné nepředbíhat formální terminologií ale umožnit využívání předmětných pojmů.
Bohužel v části 9. Geometrické tvary jsou zásadní nedostatky. Nelze rozvíjet správné pojmy rovinných útvarů na prostorových tělesech, vede to k velmi nebezpečným návykům a nesprávnému pochopení geometrických pojmů.
Komentář

Aktivity rozvíjejí čtenářskou gramotnost
dítě
- předvídá pokračování příběhu, na základě vlastních zkušeností se vcítí do pocitů postavy
- doptává se, pokud něčemu nerozumí
matematickou gramotnost
dítě
- manipuluje a experimentuje s jednoduchým matematickým modelem
Doporučení
Je třeba upravit, popř. zrušit kapitolu 9. Geometrické tvary. Je zcela nevhodná pro předškolní děti.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Michael Novotný
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 14. 04. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jitka Brabencová 20.8.2012

Komentář

Moc hezké.....jako výtvarník oceňuju tvořivost,jako příznivec Montessori pedagogiky moje milované geometrické tvary.... :-))