Chatbot EMA
5 skvělé

Průměrný deváťák

Autor
Hana Pilařová
Datum vložení
4. 12. 2018
6 0 5
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

tematické vyučování
základy statistiky

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Hana Pilařová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 18. 03. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavlína Hublová 18.3.2011

Komentář

Hani, děkuji (vzala bys mě někdy do třídy na hodinu matematiky?).
Jana Petrů 18.3.2011

Komentář

Moc jsem se nasmála, když jsem si toho \"průměrného deváťáka\" představovala.
Na tuhle měřící aktivitu se krásně navazuje zlatým řezem (od země k pupíku:celá postava, jedna paže k rameni:od téhož ramene ke konečkům prstů druhé ruky...)- další zlaté poměry najdou děti samy.
Mgr. Hana Pilařová 18.3.2011

Komentář

Pavlíno .. díky, vzala. :)

Jano .. díky za rozšíření.

Před lety jsme dělali v rámci statistiky šetření \"Jaká je ta naše škola?\" Tehdy jsme mimo jiné zkoumali výšku všech žáků školy a také došlo na výtvarné tvoření. Ovšem tenkrát jsme vedle sebe měli postavy z nichž největší měla 188 cm a nejmenší necelých 120 cm. :)
Dana Hilská 12.2.2015

Komentář

Já bych se bála toho minimálního deváťáka. Kdysi jsem při výuce statistiky dlouho přemýšlela, který rozměr lidského těla by puberťáky nemohl zranit. Zvolila jsem obvod hlavy a i to byl problém. 

Mgr. Hana Pilařová 16.2.2015

Komentář

S takovou reakcí jsem se nikdy ve svých třídách nesetkala. Vždy práce probíhá ve vstřícné atmosféře a žáci různá měření berou jako zajímavé srovnání. Střídám tuto aktivitu s Objemným deváťákem (http://clanky.rvp.cz/clanek/a/11285/16147/OBJEMNY-DEVATAK.html/) a i zde naši \"modelové\" a \"modelky\" berou vypočítaný výsledek s úsměvem (a to i tehdy, když výsledná hmotnost vyjde výrazně větší než skutečná .. to pak celý tým rychle bádá, kde chyba vznikla a když najdou, rychle opravují).