Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

lidová píseň
tradice
ústní slovesnost
zpěv

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Petr Drkula
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 11. 04. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

IVANA MELŠOVÁ 12.4.2011

Komentář

Dobrý den, jsem pedagog předškolního a mimoškolního vzdělávání. Tento článek mě nadchl. Jsem totiž zastánce lidové slovesnosti. S dětmi jsme zpívaly písně lidové i moderní repertoár. Za pár roků své praxe jsem zjistila, že hlavně lidová píseň děti naučí hudebním základům. Jak melodizaci, rytmizaci, tak estetickému hudebnímu projevu. Dětem se lidová píseň musí správně předat. Děti musí píseň pochopit, procítit smysl písně. V návaznosti na toto se pak dají rozvíjet v hudebním cítění. Například různými hrami s vtipnými říkadly. Nebo štafetové hry, kdy každé dítě zazpívá kousek písně, děti zpívají za sebou. Vyprávěním lidové písně si děti mohou přiblížit i dobu, ve které byla píseň zlidověna. Nebo mohou píseň dramatizovat. V lidových písních se najdou různá témata, s kterými se setkáváme v každodenním životě i dnes.