Chatbot EMA
5 skvělé

Praotec Čech a techniky dramatické výchovy

Autor
Jana Kozlová
Datum vložení
4. 12. 2018
24 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

dramatická výchova
Hora Říp
Hra v roli
Kruhová diskuze
Narativní pantomima
Praotec Čech

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jana Kozlová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 27. 04. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavlína Hublová 27.4.2010

Komentář

Vynikající. Popisnost textu pomáhá učitelům smysluplně zařadit dramatickou výchovu do výuky. Doufám, že budou další náměty následovat ;-)
P.
Petra Boháčková 27.4.2010

Komentář

Pokud jste z Ústeckého kraje, můžete celý projekt doplnit zapojením do soutěže pro děti Po stopách Praotce Čecha aneb Staré pověsti české v Ústeckém kraji. Více zde: http://www.rodina.cz/clanek7686.htm
Petra Boháčková 27.4.2010

Komentář

Omlouvám se, vložila jsem špatný odkaz, měl to být tento: http://www.praoteccech.cz/
Jana Kozlová 28.4.2010

Komentář

Reflexe hodiny nějak vypadla, omlouvám se a přikládám:
Reflexe hodiny: Hodina proběhla ve čtvrté třídě, jen jeden z žáků znal pověst O Čechovi. Žáci pracovali celou hodinu s velkým zájmem. Během narativní pantomimy, když pomocí novin přecházeli močál, se skupina rozdělila, půlka byla vpředu. Bylo zajímavé pozorovat, jak se neverbálně domlouvají. Nakonec se pro zbytek výpravy vrátili. Při výstupu na zástupnou rekvizitu, kterou byla židle - hora Říp, žáci opakovaně stoupali a říkali, co vidí v okolí hory. Náhodní kolemjdoucí se pro nás stali nějakým zvířetem – např. medvěd (zástupce ředitele) atd.
V závěrečné diskusi jeden chlapec řekl, že to bylo poprvé, kdy jako třída (holky, kluci) spolupracovali. Někteří se přiznali, že během cesty jim šlo několikrát o život, protože promluvili (porušili dané pravidlo).