Život v době Rudolfa II.
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Autorka se ve svém příspěvku věnuje osobnosti Rudolfa II., zejména pak životu v Praze za jeho vlády a osobnostem rudolfínské doby. Autorka charakterizuje osobnost Rudolfa II., jeho zájmy (zálibu v alchymii), popisuje období renesance. Do tohoto tematického celku se autorce podařilo integrovat i jiné vzdělávací obory (Český jazyk a literatura, Matematika a její aplikace).
Autorka se ve svém příspěvku věnuje osobnosti Rudolfa II., zejména pak životu v Praze za jeho vlády a osobnostem rudolfínské doby. Autorka charakterizuje osobnost Rudolfa II., jeho zájmy (zálibu v alchymii), popisuje období renesance. Do tohoto tematického celku se autorce podařilo integrovat i jiné vzdělávací obory (Český jazyk a literatura, Matematika a její aplikace).
alchymie
dramatická výchova
elixír
golem
ilustrace
přímá řeč
renesance
Rudolf II.
skloňování podstatných jmen
slovní úlohy
verbální metoda
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Helena Šimíčková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 20. 04. 2005
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Při práci s texty žáci rozvíjí čtenářskou gramotnost, pokud budou samostatně vyhledávat v digitálních zdrojích slova pro ně neobvyklá, aby mohli vysvětlit jejich význam - posoudí věrohodnost jednotlivých zdrojů, budou procvičovat také digitální gramotnost.