Chatbot EMA
4 zdařilé

Vztah finanční a ekonomické gramotnosti

Autor
Martin Slaný
Datum vložení
4. 12. 2018
24 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

ekonomie
finanční gramotnost
středoškolské vzdělávání

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Martin Slaný
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 15. 10. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Kneřová 18.10.2009

Komentář

Dobrý den,
ráda bych se zmínila o tom, že v diskuzích bylo otevřeno téma finanční gramotnosti v základním, gymnaziálním i odborném vzdělávání. Kolegové přinášejí zajímavé tipy na kurzy a doporučují literaturu.
Michal Skořepa 21.10.2009

Komentář

Dobrý den,
tezi, za kterou ve svém příspěvku bojuje Ing. Slaný, bych rád plně podpořil. Na seminářích finanční gramotnosti, které pořádáme pro učitele (viz www.cnb.cz/financnigramotnost) vždy zdůrazňujeme, že finanční trh je vlastně jen jedním typem obecnějšího ekonomického konceptu \"trh\" a že nejdůležitějším výstupem z ekonomických/finančních partií Výchovy k občanství a podobných předmětů není ani tak znalost konkrétních pojmů nebo čísel (to jsou věci v čase proměnlivé), nýbrž hlavně osvojení si zásad správného ekonomického uvažování - tyto zásady platily a budou platit pořád, a to ve finanční sféře i jinde v ekonomice. Doufejme tedy, že díky nynějšímu zájmu o finanční gramotnost pronikne do škol i výuka ekonomických témat. Právě touto logikou jsme byli ostatně vedeni při volbě názvu a struktury pracovních sešitů \"Finanční a ekonomická gramotnost\".
Hezký den přeje
M. Skořepa