Trh a tržní mechanismus
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Trh a tržní mechanismus - PPT Spletla jsem si třídu. Nachystala jsem si do psychologie téma schopnosti a dovednosti, ale žáci o ročník výš očekávali ekonomii. Dívám se, jestli mě nezachrání nějaká rozdělaná práce, ale vše je hotovo. Máme začít novou kapitolu. No nic, tak si dneska něco povíme o .... trhu. Po chvíli hledání mě zachraňuje moje stará prezentace, kterou najdete v příloze. Není to žádný zázrak, ale pokud začínáte učit, můžete pár slidů použít jako mustr. Některé určitě vyhodíte, ale zoufalí se i stébla za určitých okolností chytnou. Z prezenace do pracovního listu přenáším aktivitu týkající se poptávky. Nazíráme v ní přísloví a rčení z ekonomického úhlu pohledu - Lepší vrabec v hrsti, nežli holub na střeše - jedná se o vztah substitutů, nebo komplementů? V prezentaci je také několik obrázků a jedno krátké video v angličtině, takže když je použijete vhodným způsobem, můžete sebevědomě prohlásit, že CLIL vám rozhodně není cizí. Videu není potřeba rozumět v jeho celistvosti. Stačí se zaměřit na odpovědi k otázkám, které samy o sobě poskytují vodítko k tomu, co mají žáci slyšet. Dnes jsem o něco zkušenější a pro psychický komfort studentů bych volila místo otázek jednodušší variantu- poslechové bingo (tabulka je v příloze). Žáci poslouchají opakovaně video a zaškrtávají si slova, která slyší. Pro váš psychický komfort vás ujišťuji, že všechna slova by na konci poslechu měla být přeškrtnuta. Pokud nejste jazykáři a tato aktivita vám přijde tupá, pletete se. Jedná se o mimořádně intenzivní soustředěné poslechové cvičení. V prezentaci je také několik příkladů na změnu tržní rovnováhy a jak se projevuje v grafickém znázornění Všechny jsem našla v online zdrojích, ale vzhledem k tomu, že jsem při tvorbě prezentace nepočítala s jejím publikováním, neoznačila jsem zdroje.
Trh a tržní mechanismus - PPT Spletla jsem si třídu. Nachystala jsem si do psychologie téma schopnosti a dovednosti, ale žáci o ročník výš očekávali ekonomii. Dívám se, jestli mě nezachrání nějaká rozdělaná práce, ale vše je hotovo. Máme začít novou kapitolu. No nic, tak si dneska něco povíme o .... trhu. Po chvíli hledání mě zachraňuje moje stará prezentace, kterou najdete v příloze. Není to žádný zázrak, ale pokud začínáte učit, můžete pár slidů použít jako mustr. Některé určitě vyhodíte, ale zoufalí se i stébla za určitých okolností chytnou. Z prezenace do pracovního listu přenáším aktivitu týkající se poptávky. Nazíráme v ní přísloví a rčení z ekonomického úhlu pohledu - Lepší vrabec v hrsti, nežli holub na střeše - jedná se o vztah substitutů, nebo komplementů? V prezentaci je také několik obrázků a jedno krátké video v angličtině, takže když je použijete vhodným způsobem, můžete sebevědomě prohlásit, že CLIL vám rozhodně není cizí. Videu není potřeba rozumět v jeho celistvosti. Stačí se zaměřit na odpovědi k otázkám, které samy o sobě poskytují vodítko k tomu, co mají žáci slyšet. Dnes jsem o něco zkušenější a pro psychický komfort studentů bych volila místo otázek jednodušší variantu- poslechové bingo (tabulka je v příloze). Žáci poslouchají opakovaně video a zaškrtávají si slova, která slyší. Pro váš psychický komfort vás ujišťuji, že všechna slova by na konci poslechu měla být přeškrtnuta. Pokud nejste jazykáři a tato aktivita vám přijde tupá, pletete se. Jedná se o mimořádně intenzivní soustředěné poslechové cvičení. V prezentaci je také několik příkladů na změnu tržní rovnováhy a jak se projevuje v grafickém znázornění Všechny jsem našla v online zdrojích, ale vzhledem k tomu, že jsem při tvorbě prezentace nepočítala s jejím publikováním, neoznačila jsem zdroje.
ekonomie
finanční gramotnost
obchodní akademie
pracovní listy
prezentace
střední škola
trh
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Irena Eibenová
- Poskytovatel: Občankáři
- Datum vložení do systému: 05. 05. 2021
- Datum vzniku: 26. 11. 2020
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
- Ročník: Střední škola
- Dostupnost: Volně dostupné po registraci
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: -
- Otevřený zdroj: Ne
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Odborné předměty
- Gramotnost: finanční
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.