Chatbot EMA
3 dobré

Jaroslav Ježek, Jan Werich, Jiří Voskovec

Autor
Barbora Šteyerová
Datum vložení
4. 12. 2018
132 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
2. světová válka
Divotvorný hrnec
emigrace
Jan Werich
Jaroslav Ježek
Jiří Voskovec
muzikál
Osvobozené divadlo
písně
Vest pocket revue

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Ludmila Kovaříková 21.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
V případě položených otázek se jedná většinou o doslovné porozumění. Pro některé otázky není k dispozici odpověď, předpokládá se ale diskuse s učitelem.
Pokud budeme chtít stavět hodinu na podpoře čtení s porozuměním, doporučila bych do textů a prezentace některé informace doplnit, popř. nechala děti vyhledávat na internetu. Oproti důrazu na samostatnou práci bych přivítala spíše diskusi a spolupráci ve dvojicích. S posunem technologií je už možné, aby děti měly prezentaci k dispozici samostatně a nebyly závislé na rychlosti čtení ostatních. Prezentaci je také možné upravit v aplikacích tak, aby byla interaktivní. (Nearpod, Hypersay...)
Komentář

Jedná se o popis dvou vyučovacích hodin, v jejichž průběhu žáci získávají informace z předložených textů a pokoušejí se hodnotit nahrávky písní. Originálně pojatý je podklad pro prezentaci.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Barbora Šteyerová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 23. 04. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay