Moje krajina
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Co pro mladší žáky vůbec znamená krajina? V průběhu terénních programů zaměřených na téma krajiny se ukázalo, že pro mladší žáky je vnímání krajiny jako celku obtížné a abstraktní. Uvedený příspěvek se snaží ve formě strukturované procházky po okolí školy přivést žáky k vnímání okolí všemi smysly a k reflexi toho, co pro ně krajina jejich domova znamená. Některé aktivity jsou převzaté z terénního programu Sdružení TEREZA.
Co pro mladší žáky vůbec znamená krajina? V průběhu terénních programů zaměřených na téma krajiny se ukázalo, že pro mladší žáky je vnímání krajiny jako celku obtížné a abstraktní. Uvedený příspěvek se snaží ve formě strukturované procházky po okolí školy přivést žáky k vnímání okolí všemi smysly a k reflexi toho, co pro ně krajina jejich domova znamená. Některé aktivity jsou převzaté z terénního programu Sdružení TEREZA.
domov
Inspiromat
krajina
smyslové vnímání
zvuková mapa
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Petra Šebešová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 20. 04. 2009
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.