Jak pracovat s romskými žáky
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
V rámci realizace projektu Internetové kluby ČH@VE, který je financován prostřednictvím Evropského sociálního fondu, vznikla originální příručka pro učitele a asistenty pedagogů zabývající se vzděláváním romských žáků na základních školách.
V rámci realizace projektu Internetové kluby ČH@VE, který je financován prostřednictvím Evropského sociálního fondu, vznikla originální příručka pro učitele a asistenty pedagogů zabývající se vzděláváním romských žáků na základních školách.
gramotnosti
1
Romové
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Zuzana Martásková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 09. 08. 2007
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
http://asistentpedagoga.cz/assets/content/files/Jak_pracovat_s_romskymi_zaky.pdf
Příručka je svým obsahem jedinečná. Napomáhá čtenáři s porozuměním některých projevů chování romských žáků, které pedagogičtí pracovníci vnímají jako barierové a neuvědomují si, že mnohé jsou zapříčiněny především odlišnými hodnotami uznávanými romskou komunitou.
Publikace vysvětluje, proč se ve vybraných situacích romský žák jedná jinak než ostatní. Teprve když bude pochopena odlišnosti těchto žáků, můžeme ve školách rozvíjet atmosféru otevřenosti, bezpečí a komunikace. A teprve tehdy učitel může úspěšně pracovat na rozvoji gramotnosti žáků, které jsou nezbytné pro jejich uplatnění v praktickém životě.