Chatbot EMA
5 skvělé

Aktivita: Najděte pět rozdílů

Autor
Dana Moree
Datum vložení
4. 12. 2018
2 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

etnická menšina
kritické čtení
mediální sdělení
mediální výchova
Multikulturní výchova
Romové

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Dana Moree
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 18. 05. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Ondřej Hausenblas 18.5.2010

Komentář

Moc podnětné texty! Asi by bylo dobré, aby hledání rozdílů při práci se žáky vedlo k tomu, že žáci identifikují rozdíl v tom, čemu se v anglosaském školství říká \"tone\", tedy naladění textu. Které údaje, které výroky který článek cituje, to se najít dá celkem snadno, ale důležité je, aby u žáků vznikala jistota v tom, že určitý druh podání toho, kdo článek napsal, rozpoznají jako zaujatý, nebo jako překrucující-zastírající - nadržující - křivdící, anebo jako nezaujatý nebo jako spravedlivý atp. Nebude dobrým výsledkem vzdělávání, když se v tom populace bude lišit: co jedni považují za spravedlivé, druzí označí jako křivdu a naopak.Individualita se nemá projevovat rozmanitostí a nesmiřitelností stanovisek, ale tím, že mám pro své stanovisko individuální, osobně velmi promyšlené důvody - a tím pormyšlením se pak lidé k sobě názorově přiblíží, nebo si aspoň porozumějí.