Genetickou metodu čtení mohu doporučit
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
 
                                        Anotace
Na konci prvního ročníku autor hodnotí klady i zápory této metody. Mezi nesporné klady patří rychlost nástupu čtení slov, vět a jednoduchých textů. Děti dokáží velmi brzy číst nápisy kolem sebe v běžném životě a to je silným motivačním prostředkem k dalšímu učení, žáci dokáží daleko lépe vnímat obsah vět, a tak je od samého začátku docíleno čtení s porozuměním, výhodou je i rychlé psaní velkých tiskacích písmen. Autor považuje za hlavní nevýhodu, že patří mezi metody minoritní - ne příliš rozšířené, a tak je přechod žáků ze školy na školu problémem.
                                            Na konci prvního ročníku autor hodnotí klady i zápory této metody. Mezi nesporné klady patří rychlost nástupu čtení slov, vět a jednoduchých textů. Děti dokáží velmi brzy číst nápisy kolem sebe v běžném životě a to je silným motivačním prostředkem k dalšímu učení, žáci dokáží daleko lépe vnímat obsah vět, a tak je od samého začátku docíleno čtení s porozuměním, výhodou je i rychlé psaní velkých tiskacích písmen. Autor považuje za hlavní nevýhodu, že patří mezi metody minoritní - ne příliš rozšířené, a tak je přechod žáků ze školy na školu problémem.
                                            
                                        
                                                    čtení
                                                
                                                
                                                    čtení s porozuměním
                                                
                                                
                                                    genetická metoda
                                                
                                                
                                                    ZŠ praktická
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Pavel Melichar
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 24. 07. 2007
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
          


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.