Práce v médiích
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
S výrobou a distribucí mediálních produktů je spojen široký okruh činností. Mediální organizace jsou rozsáhlé výrobní podniky, a proto je zapotřebí vysoká míra dělby práce a velké profesní specializace. Důležité pro pochopení fungování mediálních organizací je znalost kulturního a společenského kontextu. Jednotlivé vývojové etapy žurnalistiky.
S výrobou a distribucí mediálních produktů je spojen široký okruh činností. Mediální organizace jsou rozsáhlé výrobní podniky, a proto je zapotřebí vysoká míra dělby práce a velké profesní specializace. Důležité pro pochopení fungování mediálních organizací je znalost kulturního a společenského kontextu. Jednotlivé vývojové etapy žurnalistiky.
dopisovatelská činnost
mediální organizace
prežurnalistická etapa
profesní specializace
redakční organizace novinářství
spisovatelská žurnalistika
vývojové etapy žurnalistiky
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Jan Jirák
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 11. 05. 2006
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde



Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.