Trojí pohled na Cromwella
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
úskalí interpretace historických pramenů
úskalí interpretace historických pramenů
interpretace
pramen
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Petr Hopfinger
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 22. 01. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Lukáš Križko
7.2.2008
Komentář
Moc zajímavý pracovní list.

Vanda Brázdová
27.2.2008
Komentář
Myslím, že k demonstraci problému interpretace historických pramenů by bylo vhodnější vybrat jiné historické téma, přístupnější českému studentovi (např. husitství).Otázka číslo tři se mi zdá zbytečná (je přece jasné, že historik pracuje s prameny). Jinak se ale určitě jedná o přínosný materiál - vedenížáků ke kritice pramenů a informací vůbec je velice důležité, a materiálů a metodických postupů zatím není mnoho.Vhodné by určitě bylo zadat žákům další, navazující úkoly: např. by mohli v rámci samostatné práce seznámit ostatní s různými náhledy na jiné kontroverzní postavy historie.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.