Státy Apeninského poloostrova
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Pracovní list je zaměřen na charakteristiku států Apeninského poloostrova. Podrobněji se zabývá Itálií, povrchem, městy, památkami.
Pracovní list je zaměřen na charakteristiku států Apeninského poloostrova. Podrobněji se zabývá Itálií, povrchem, městy, památkami.
Apeninský poloostrov
Itálie
San Marino
Vatikán
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Dagmar Suchá
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 21. 05. 2009
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Celkem dlouhý pracovní list. Nejdříve má žák poznat stát a hned v následujícím cvičení je napsán název státu v doplňovacím cvičení. Takže se stačí podívat do dalšího cvičení, kde je název napsaný. V Doplňovačce není vždy úplně jasné, co se má doplnit. Další úkoly typu charakterizuj reliéf jsou pro žáky strašně těžké, a stejně hned v další větě je uvedeno, aby popsali pohoří a nížiny (proč tedy dávat jako první zadání charakterizuj reliéf a pak to hned rozebrat na lehčí, splnitelné úkoly??). Celkově se jedná o pouhé dosazování názvů měst či památek do textu nebo k obrázkům. Nevyžaduje žádné hlubní přemýšlení.