Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Itálie

Autor
Mgr. Jan Zicha
Datum vložení
22. 3. 2018
51 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

cestovní ruch
ekonomika
Evropa
hospodářství
Itálie
obyvatelstvo
příroda

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Tereza Kocová 12.4.2021
  • Hodnocení zdroje:
interaktivní prezentace
některé úkoly podporují rozvoj geografických dovedností
úkoly různé kvality - řada z nich nepodporuje geografické myšlení a je zaměřená pouze faktograficky
neaktuálnost některých zdrojů
Komentář

Interaktivní prezentace nabízí řadu úkolů, které jsou různé úrovně a kvality. Ty kvalitnější rozvíjejí některé z geografických dovedností (vyhledávání informací, syntéza novinových článků). Ty slabší z úkolů jsou pak zaměřeny pouze faktograficky, navíc řada z nich je postavena na zastaralých informacích - resp informacích, které jsou dynamické - lepší než otázka: "Kolikátá ve světě je Itálie v žebříčku návštěvnosti turistů?" (a k tomu výběr odpovědí: čtvrtá, pátá, šestá, sedmá) je tak např.: "Vyhledej, jak je na tom Itálie s návštěvnosti turistů ve srovnání s ostatními zeměmi na světě. Proč tomu tak je?...".
Řada úkolů je pak obtížně řešitelných (přírodní podmínky: nerozumím tomu, jak lze s využitím slepé mapy doplnit text v úloze 1; společné znaky z úkolu 2 mají určitě více řešení...atd.). Škoda, že v materiálu není více prostoru pro otázky, které sledují vyšší výukové cíle (potenciál vidím např. u úlohy zaměřené na migraci).

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Jan Zicha
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 04. 02. 2016
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay