Itálie
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Interaktivní prezentace pro práci na PC. Přílohou je pracovní list. Pro bezchybné zobrazení doporučujeme tento DUM spustit v programu Microsoft Office 2003 nebo 2007.
Interaktivní prezentace pro práci na PC. Přílohou je pracovní list. Pro bezchybné zobrazení doporučujeme tento DUM spustit v programu Microsoft Office 2003 nebo 2007.
cestovní ruch
ekonomika
Evropa
hospodářství
Itálie
obyvatelstvo
příroda
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Jan Zicha
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 04. 02. 2016
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: prezentace
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
některé úkoly podporují rozvoj geografických dovedností
neaktuálnost některých zdrojů
Interaktivní prezentace nabízí řadu úkolů, které jsou různé úrovně a kvality. Ty kvalitnější rozvíjejí některé z geografických dovedností (vyhledávání informací, syntéza novinových článků). Ty slabší z úkolů jsou pak zaměřeny pouze faktograficky, navíc řada z nich je postavena na zastaralých informacích - resp informacích, které jsou dynamické - lepší než otázka: "Kolikátá ve světě je Itálie v žebříčku návštěvnosti turistů?" (a k tomu výběr odpovědí: čtvrtá, pátá, šestá, sedmá) je tak např.: "Vyhledej, jak je na tom Itálie s návštěvnosti turistů ve srovnání s ostatními zeměmi na světě. Proč tomu tak je?...".
Řada úkolů je pak obtížně řešitelných (přírodní podmínky: nerozumím tomu, jak lze s využitím slepé mapy doplnit text v úloze 1; společné znaky z úkolu 2 mají určitě více řešení...atd.). Škoda, že v materiálu není více prostoru pro otázky, které sledují vyšší výukové cíle (potenciál vidím např. u úlohy zaměřené na migraci).