Chatbot EMA
3 dobré

Stavby 2

Autor
Ludmila Jakubcová
Datum vložení
22. 3. 2018
12 1 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

grafický záznam1
kvantita1
prostorové vnímání1
kostky
plány
stavby
zaznamenávání

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Lišková 22.9.2019
  • Hodnocení zdroje:
Pracovní listy rozvíjí především prostorové vnímání a vztah mezi 2D a 3D.
Komentář

Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
- dodržuje pravidla her a jiných činností
- spolupracuje s ostatními, rozdělí si úkol s jiným dítětem
matematickou gramotnost
dítě
- hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
- navrhne strategické řešení situace
- manipuluje a experimentuje s jednoduchým matematickým modelem (kostkami)
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- rozpozná správné a nesprávné řešení
- rozpozná, co může nebo nemůže nastat v konkrétních situacích
čtenářskou gramotnost
dítě
- vyhledá informaci z obrázku

Základní atributy materiálu

  • Autor: Ludmila Jakubcová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 17. 07. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Kneřová 19.7.2009

Komentář

Ludmilo,
Vaše stavby 1,2 jsme vyzkoušeli na našem předškolákovi. Patří mezi kluky stavitele, takže jihnul a prac.list rozpoutal další vlnu staveb hradů z opravdových kostek. Díky Jana Kneřová
Jana Kneřová 19.7.2009

Komentář

Myslím, že by bylo výborné tento materiál zpracovat pro interaktivní tabuli.Z diskuze.rvp vyplynulo, že se nám dostávají už i do Mš a spec.zařízení.Jana Kneřová
Ludmila Jakubcová 27.7.2009

Komentář

O interaktivní tabuli si zatím nechávám jen zdát, ale děkuji za ohlas a další motivaci.