Mezopotámie
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Žáci vyhledávají, třídí a zpracovávají informace s důrazem na orientaci v čase a prostoru. Mezipředmětový vztah k literární výchově – biblický příběh o stavbě babylónské věže.
Žáci vyhledávají, třídí a zpracovávají informace s důrazem na orientaci v čase a prostoru. Mezipředmětový vztah k literární výchově – biblický příběh o stavbě babylónské věže.
Bybylón
Mezopotámie
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Zdeněk Sotolář
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 12. 03. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Lukáš Križko
18.3.2008
Komentář
Mám dojem, že tento pracovní list plní cíl očekávaného výstupu jen velmi málo. Jak spolu souvisejí jména sumerských měst a hlavní historické epochy? Nebo jak se tento cíl dá ze jmen měst odvodit? Nebo jak souvisí s těmito cíli popis starověkého Babylonu? Chtělo by to možná dovysvětlit.... konkretizovat.

Zdeněk Sotolář
4.4.2008
Komentář
Problém je v celém znění výstupu. Když z něj vybereme část, že se žák orientuje v historické mapě, pak s ním jména sumerských měst a popis Babylonu snad souvisejí.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.