Savci – způsoby výživy
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Materiál lze zařadit při vyučování systému a ekologie savců. Jedná se o skupinovou aktivitu, která vede k uvědomění si velmi rozdílných potravních strategií v rámci jedné třídy živočichů. Dotýká se i problematiky systému, neboť žáci za pomoci učebnice, jiné literatury nebo učitele zařazují konkrétní živočichy do řádů.
Materiál lze zařadit při vyučování systému a ekologie savců. Jedná se o skupinovou aktivitu, která vede k uvědomění si velmi rozdílných potravních strategií v rámci jedné třídy živočichů. Dotýká se i problematiky systému, neboť žáci za pomoci učebnice, jiné literatury nebo učitele zařazují konkrétní živočichy do řádů.
ekologie
potravní strategie
řád
savec
skupinová práce
třída
výživa
živočich
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Petr Tišl
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 10. 01. 2018
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Jana Motyková
31.1.2019
Komentář
Zajímavý nápad, jen mi není zcela jsný způsob volby/výběru živočichů. Pokud by autor chtěl materiál dále rozšířit, jeden list bych navrhovala věnovat savcům české fauny, a další třeba ohroženým druhům.

Petr Tišl
1.2.2019
Komentář
Vážená paní Motyková,
děkuji za komentář. Máte pravdu, že výběr konkrétních zástupců nemá žádný hlubší smysl - v tomto případě šlo zejména o to, aby informace o daných druzích byly obsaženy v námi využívané učebnici. Šlo mi spíše o to, aby žáci aktivně pracovali ve skupinách a využívali při tom učebnice. Máte pravdu, že na tento materiál je poměrně snadné vytvořit řadu variací.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.