Chatbot EMA
4 zdařilé

Roční období s počítáním

Autor
Mgr. Klára Soldánová
Datum vložení
22. 3. 2018
35 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

kvantita1
přiřazování/ párování1
symbol1
čtvero ročních období
jaro
léto
počet
počítání
podzim
pracovní list
roční období
rok
zima

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Lišková 29.7.2019
  • Hodnocení zdroje:
Graficky dobře zpracované pracovní listy na matematické představy na záznam kvantity ve vztahu separovaný model - symbol číslic.
Bylo by vhodné zařadit i variantu na záznam kvantity pomocí symbolů (čárek) a poté použít symbol číslice.
Komentář

Materiál je zaměřen na rozvoj matematické gramotnosti.
Dítě
- využívá grafické symboly v běžném životě
- třídí objekty podle jednoduchých daných kritérií (kvantity)
- pracuje s konkrétní pomůckou na základě pokynů i samostatně
Doporučuji pro důslednější respektování vývoje mnohostních představ zařadit vazbu "kolik-tolik" a tedy grafické zaznamenávání kvantity pomocí čárek (puntíků).

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Klára Soldánová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 29. 11. 2017
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay