Chatbot EMA
5 skvělé

Vývoj hospodářství

Autor
Petr Tišl
Datum vložení
22. 3. 2018
128 2 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

hospodářský sektor
hospodářský zeměpis
hospodářství
matematika
miniprojekt
praxe
procento
rozdělení

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
2
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Tereza Horová 5.3.2021
  • Hodnocení zdroje:
krátké teoretické představení tématu
propojení tématu s vlastní zkušeností (děti se vyptávají rodičů a prarodičů na zaměstnání)
vzorově vyplněný pracovní list
nevím, zda děti na druhém stupni budou vědět co je to diagram a jak pracovat s legendou
jedná se o relativně zastaralá data (rok 2007)
pokud děti nepochopí jednu část, nebudou moci vypracovat další úkoly, jelikož na sebe části navazují
Komentář

Myslím si, že pracovní list by potřeboval úpravy. Především se jedná o přizpůsobení zadání uvedené věkové kategorii, nejsem si jista, zda by děti všechny úlohy pochopily.

Tereza Kocová 17.4.2021
  • Hodnocení zdroje:
mini-projekt vycházející ze zkušenosti každého z žáků
rozmanité aktivity (vyhledávání a zpracování informací, tvorba grafu, porovnávání výsledků, diskuze...)
mezipředmětové vazby (procenta - matematika)
podporuje geografické myšlení a dovednosti
zastaralá data (2007) - ač se současná nebudou pravděpodobně o mnoho lišit, je třeba je aktualizovat
Komentář

Za mě velmi vydařený pracovní list (projekt). Jelikož jsou žáci do jeho vyplnění vtaženi aktivně (doptávají se na povolání svých prarodičů a praprarodičů), motivaci v jeho řešení vidím velikou.
Možná by se mohlo zdát, že některé části pracovního listu jsou složitější na pochopení (např. tvorba diagramu, dopočet procent), myslím, že s případnou pomocí učitele to není problém.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Petr Tišl
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 06. 12. 2017
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay