Vývoj hospodářství
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Pracovní list má formu miniprojektu. Zařazuji ho obvykle v primě na konci školního roku, kdy u nás jednak probíráme hospodářský zeměpis a jednak žáci v matematice souběžně probrali procenta, která využijí ihned v praxi. Očekává se, že žáci mají základ ve vývoji hospodářství a v jeho rozdělení do sektorů.
Pracovní list má formu miniprojektu. Zařazuji ho obvykle v primě na konci školního roku, kdy u nás jednak probíráme hospodářský zeměpis a jednak žáci v matematice souběžně probrali procenta, která využijí ihned v praxi. Očekává se, že žáci mají základ ve vývoji hospodářství a v jeho rozdělení do sektorů.
hospodářský sektor
hospodářský zeměpis
hospodářství
matematika
miniprojekt
praxe
procento
rozdělení
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Základní atributy materiálu
- Autor: Petr Tišl
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 06. 12. 2017
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
propojení tématu s vlastní zkušeností (děti se vyptávají rodičů a prarodičů na zaměstnání)
vzorově vyplněný pracovní list
jedná se o relativně zastaralá data (rok 2007)
pokud děti nepochopí jednu část, nebudou moci vypracovat další úkoly, jelikož na sebe části navazují
Myslím si, že pracovní list by potřeboval úpravy. Především se jedná o přizpůsobení zadání uvedené věkové kategorii, nejsem si jista, zda by děti všechny úlohy pochopily.
rozmanité aktivity (vyhledávání a zpracování informací, tvorba grafu, porovnávání výsledků, diskuze...)
mezipředmětové vazby (procenta - matematika)
podporuje geografické myšlení a dovednosti
Za mě velmi vydařený pracovní list (projekt). Jelikož jsou žáci do jeho vyplnění vtaženi aktivně (doptávají se na povolání svých prarodičů a praprarodičů), motivaci v jeho řešení vidím velikou.
Možná by se mohlo zdát, že některé části pracovního listu jsou složitější na pochopení (např. tvorba diagramu, dopočet procent), myslím, že s případnou pomocí učitele to není problém.