Chatbot EMA
5 skvělé

Systematické třídění organismů

Autor
Petr Tišl
Datum vložení
22. 3. 2018
40 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Carl Linné
Přírodopis
říše
systematické třídění
třídění organismů
znak

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Petr Tišl
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 04. 05. 2017
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Otakar Německý 14.10.2018

Komentář

Dotaz k otázce b: Já v 6.ročníku uvádím, že jednoduché buňky mají DNA nechráněnou, volně v cytoplazmě; vyspělé buňky mají DNA uloženou v buněčném jádru. Říkám to dobře?

Petr Tišl 14.10.2018

Komentář

Nevím jestli se obracíte na toho pravého. Je to otázka spíše na nějakého didaktika, ale jestli vám stačí rada autora potom - já bych to v tomto věku ve třídě použil naprosto v klidu. Poněkud náročnější "pojmologii" používám asi trošku z deformace z učení na víceletém gymnáziu.



Malý problém bych měl s termínem vyspělost (míněno eukaryotických buněk). Bakterie (prokaryota) tu totiž budou pravděpodobně ještě dlouho potom co my - "úspěšní a vyspělí" - vyhyneme.