Systematické třídění organismů
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Petr Tišl
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 04. 05. 2017
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Dotaz k otázce b: Já v 6.ročníku uvádím, že jednoduché buňky mají DNA nechráněnou, volně v cytoplazmě; vyspělé buňky mají DNA uloženou v buněčném jádru. Říkám to dobře?

Komentář
Nevím jestli se obracíte na toho pravého. Je to otázka spíše na nějakého didaktika, ale jestli vám stačí rada autora potom - já bych to v tomto věku ve třídě použil naprosto v klidu. Poněkud náročnější "pojmologii" používám asi trošku z deformace z učení na víceletém gymnáziu.
Malý problém bych měl s termínem vyspělost (míněno eukaryotických buněk). Bakterie (prokaryota) tu totiž budou pravděpodobně ještě dlouho potom co my - "úspěšní a vyspělí" - vyhyneme.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.