Chatbot EMA
3 dobré

Státy Evropské unie

Autor
PhDr. Věra Holotová
Datum vložení
22. 3. 2018
11 3 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
3
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

hlavní města
rozloha
Státy Evropské unie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
3
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
3
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Alena Křapová 5.3.2021
  • Hodnocení zdroje:

Tereza Horová 5.3.2021
  • Hodnocení zdroje:
úvod do tématu (co je evropská unie, kdo ji tvoří, co je cílem)
základní údaje o EU
rozmanitost úloh
vypisování všech členských států a jejich řazení abecedně mi přijde jako zcela zbytečná a časově náročná úloha, lepší by bylo je například zařadit státy do celků jako je jižní Evropa, střední Evropa atd. nebo použít jinou klasifikaci, třeba na ostrovní státy, vnitrozemské státy, pobřežní státy, atd.
zjišťování informací jako jsou počet obyvatel a rozloha mi přijde zbytečné - nejedná se o informace, které je třeba si pamatovat, lepší by bylo vyhledat například zajímavosti o státech, v čem vynikají, jaké mají problémy atd.
Komentář

Některé úlohy mi přijdou zdařilé, jiné bych upravila či zcela vynechala. Celkově mi přijde, že pracovní list má prostor pro zlepšení. Nejsou zde naplňovány vyšší cíle vzdělávání. Ocenila bych úlohu, kde by žáci měli sami něco vymyslet nebo navrhnout. Zabývala bych se více problémy EU a jejich řešením - např. současná migrace do EU.

Tereza Kocová 19.4.2021
  • Hodnocení zdroje:
rozmanité úlohy
práce s atlasem/mapou
nerozvíjí geografické dovednosti (pouze čtení mapy)
nepodporuje geografické myšlení
Komentář

Pracovní list je zaměřen na jednoduchou práci s atlasem (čtení mapy), případně znalost faktů. Některé z úloh považuji za nadbytečné (např. v abecedním řazení států nevidím žádný smysl, přesmyčky a osmisměrka - úlohy tohoto typu vnímám pouze jako motivační, nevěnovala bych jim velký prostor).
Státy bych mezi sebou spíše porovnávala, regionálně rozdělila. Postrádám úlohy praktického rázu, protože to je pravděpodobně to, co se žáků z tohoto tématu dotkne nejvíce (jak se jich osobně členství v EU dotýká - studium, práce..., co by se změnilo, kdybychom z EU vystoupili, jaké problémy EU řeší, jakou roli přitom Česko hraje apod.).

Základní atributy materiálu

  • Autor: PhDr. Věra Holotová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 06. 02. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay