Státy Evropské unie
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Pracovní list k procvičování regionálního zeměpisu států Evropské unie, vyhledávání jejich hlavních měst, porovnání velikosti, práce se slepou mapou. Zašifrované názvy, osmisměrka, doplnění údajů v textu.
Pracovní list k procvičování regionálního zeměpisu států Evropské unie, vyhledávání jejich hlavních měst, porovnání velikosti, práce se slepou mapou. Zašifrované názvy, osmisměrka, doplnění údajů v textu.
hlavní města
rozloha
Státy Evropské unie
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
3
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
3
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
3
Základní atributy materiálu
- Autor: PhDr. Věra Holotová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 06. 02. 2009
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
základní údaje o EU
rozmanitost úloh
zjišťování informací jako jsou počet obyvatel a rozloha mi přijde zbytečné - nejedná se o informace, které je třeba si pamatovat, lepší by bylo vyhledat například zajímavosti o státech, v čem vynikají, jaké mají problémy atd.
Některé úlohy mi přijdou zdařilé, jiné bych upravila či zcela vynechala. Celkově mi přijde, že pracovní list má prostor pro zlepšení. Nejsou zde naplňovány vyšší cíle vzdělávání. Ocenila bych úlohu, kde by žáci měli sami něco vymyslet nebo navrhnout. Zabývala bych se více problémy EU a jejich řešením - např. současná migrace do EU.
práce s atlasem/mapou
nepodporuje geografické myšlení
Pracovní list je zaměřen na jednoduchou práci s atlasem (čtení mapy), případně znalost faktů. Některé z úloh považuji za nadbytečné (např. v abecedním řazení států nevidím žádný smysl, přesmyčky a osmisměrka - úlohy tohoto typu vnímám pouze jako motivační, nevěnovala bych jim velký prostor).
Státy bych mezi sebou spíše porovnávala, regionálně rozdělila. Postrádám úlohy praktického rázu, protože to je pravděpodobně to, co se žáků z tohoto tématu dotkne nejvíce (jak se jich osobně členství v EU dotýká - studium, práce..., co by se změnilo, kdybychom z EU vystoupili, jaké problémy EU řeší, jakou roli přitom Česko hraje apod.).