Logika – úvodní motivační příklady
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Markéta Wolfová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 31. 03. 2014
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: prezentace
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Výuka matematiky na 4-letém G je tradičně zahajována úvodem do matematické logiky. Tento DUM se k tomuto tématu nevztahuje a na matematickou logiku se odvolává omylem.
Matematická logika je název jedné z částí matematiky jako např. algebra či geometrie. Právě v matematice bychom měli očekávat přesné vyjadřování. Samozřejmě, že matematické úlohy jsou "logické", to ale neznamená, že jde vždy o matematickou logiku
Komentář
Mohl bych poprosit pana Melichara, aby nám dal odkaz na nějakou vlastní DUMku. Rádi se všichni poučíme.
Děkuji
Komentář
Pane Procházko, jakým právem Vy jste napsal 2 komentáře, jestli je to dovoleno jen zkušeným autorům DUMek? Zde doporučuji najít si heslo "matematická logika" třeba ve Wikipedii a posoudit správnost mé připomínky.
Materiál lze ve výuce dobře použít, rozvíjí logické myšlení a má motivační charakter, ale může být použit i v úvodu zcela jiných kapitol učiva než matematické logiky - žádný přímý vztah k ní nemá.
Komentář
Nechtěl bych hodnotit vhodnost materiálu k výuce, ale na Wikipedii bych zrovna informace neověřoval.
Komentář
Abych se vyjádřila podobně, nechci hodnotit vhodnost materiálu k matematické logice.
Rozhodně se mi ale líbil. Jak napsala autorka v anotaci - "může zvyšovat zájem žáků o matematiku ... některé úlohy dávají šanci i slabším žákům, což je z hlediska motivace důležité". Aktivní zapojení žáků, jejich pozornost, nutnost zamyslet se ...
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.