Metodika Customer Relationship Management - Metodika CRM.pdf
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Za účelem efektivní komunikace je v rámci SALK III implementován systém CRM (Customer Relationship Management), který je nastaven na konkrétní potřeby práce v rámci týmu. Cílem je zkvalitnit a profesionalizovat vnitřní i vnější komunikaci týmu SALK. Prostřednictvím systému bude možné sledovat data o klientech, efektivněji spolupracovat a zvýšit efektivitu práce.
Za účelem efektivní komunikace je v rámci SALK III implementován systém CRM (Customer Relationship Management), který je nastaven na konkrétní potřeby práce v rámci týmu. Cílem je zkvalitnit a profesionalizovat vnitřní i vnější komunikaci týmu SALK. Prostřednictvím systému bude možné sledovat data o klientech, efektivněji spolupracovat a zvýšit efektivitu práce.
Licence
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Milan Pštross
- Poskytovatel: OP VVV
- Datum vložení do systému: 09. 12. 2025
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: není relevantní
- Ročník: -
- Dostupnost: -
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Ostatní licence - vyplňte
- Jazyk: -
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde



Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.