Anotace
Cílem této analýzy je zaměření primární oblasti znalostní báze a zhodnocení sekundárních perspektivních oblastí, včetně monitorování kontinuálního vzdělání od SŠ (první část), přes VŠ (druhá část), až po uplatnění v regionální praxi (třetí část). V analýze bude posouzena vazba mezi RIS3 strategií v oblasti definování silných odvětví kraje na evropský číselník ekonomických činností CZ-NACE (Nomenclature statistique des activités économiques dans la Communauté européenne), tak aby bylo možné využívat tvrdých dat ze zdrojů ČSÚ, odboru školství KHK, výročních zpráv VŠ, či predikce trhu práce. oblast vzdělávání/výzkumu: SŠ, VŠ tématické zaměření a druh produktu: analytický dokument účel produktu: cílem vyhodnocení společných oborových klastrů bude vyhledat možná napojení ISCED kódů na NSK a tím nalézt konkrétní obory vzdělání cílová skupina: pracovníci veřejné správy v oblasti vzdělávání; lidské zdroje v oborech vázaných na domény specializace RIS3 strategie a VaVaI v KHK použité formy: kvantitativní výzkum kapitoly: Kontext vzdělávání v KHK; Analýza EDUKA; Závěry a doporučení
Cílem této analýzy je zaměření primární oblasti znalostní báze a zhodnocení sekundárních perspektivních oblastí, včetně monitorování kontinuálního vzdělání od SŠ (první část), přes VŠ (druhá část), až po uplatnění v regionální praxi (třetí část). V analýze bude posouzena vazba mezi RIS3 strategií v oblasti definování silných odvětví kraje na evropský číselník ekonomických činností CZ-NACE (Nomenclature statistique des activités économiques dans la Communauté européenne), tak aby bylo možné využívat tvrdých dat ze zdrojů ČSÚ, odboru školství KHK, výročních zpráv VŠ, či predikce trhu práce. oblast vzdělávání/výzkumu: SŠ, VŠ tématické zaměření a druh produktu: analytický dokument účel produktu: cílem vyhodnocení společných oborových klastrů bude vyhledat možná napojení ISCED kódů na NSK a tím nalézt konkrétní obory vzdělání cílová skupina: pracovníci veřejné správy v oblasti vzdělávání; lidské zdroje v oborech vázaných na domény specializace RIS3 strategie a VaVaI v KHK použité formy: kvantitativní výzkum kapitoly: Kontext vzdělávání v KHK; Analýza EDUKA; Závěry a doporučení
Licence
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: tým projektu Smart akcelerátor+ KHK I
- Poskytovatel: OP VVV
- Datum vložení do systému: 26. 08. 2025
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: není relevantní
- Ročník: -
- Dostupnost: -
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Ostatní licence - vyplňte
- Jazyk: -
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.