Chatbot EMA
1 slabé

Vypočítej ceny zlevněného zboží

Autor
Zdeněk Hanzelín
Datum vložení
22. 3. 2018
2 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

nová cena
původní cena
sleva

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Zdeněk Hanzelín
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 13. 12. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Petrů 13.12.2012

Komentář

Chtěla bych se zeptat, jestli by i slovní úlohy neměly a) odpovídat realitě (kdy jste naposled viděl v obchodě autíčko za 3 Kč?) a b) vychovávat (výlohami a slevami jsou současné děti masírované denně - proč jim nenabídnout ve škole jiný úhel pohledu, např. sociální?)

Zdeněk Hanzelín 14.12.2012

Komentář

Je pravda, že ceny hraček neodpovídají současnosti, ani minulosti. Soubor byl pojat, jako příklady pro 1. ročník na ZŠ.( odečítání do 20 ).Přece nemůžeme prvňáčkovi dát příklad na slevu zboží, která není vyčíslena přirozenými čísly, ale procenty. Bez grafického zpestření souboru příkladů na odečítání čísel do 20 by byly příklady fádní.Podobná varianta příkladu na slevněné zboží je uvedena v učebnici matematiky 1. ročník - 3.díl, kterou vydalo pedagogické nakladatelství PRODOS . Některé školy tyto učebnice stále používají i když je pravda, že příklady na slevněné zboží neodpovídají realitě. Jedná se tedy o příklady tohoto typu přenesené z učebnice na interaktivní tabule.

Jana Petrů 14.12.2012

Komentář

Pane Hanzelíne, chápu, ale když tvoříme nějaké materiály, měly by mít smysl! (Zlevněné zboží.)

Zdeněk Hanzelín 16.12.2012

Komentář

Máte pravdu, ceny hraček neodpovídají dnešní realitě. Vždyť za 3 kč dostanete v hračkářství maximálně nafukovací balónek. Stejně by mne zajímalo, zda některý z žáků se zamyslel nad cenami hraček a vyvolal ve třídě diskuzi. Ta by mohla např. směřovat k zamyšlení se nad tím, co může ovlivnit cenu hračky.Bylo to neuvážené přenesení příkladů z učebnice na interaktivní tabule.