Co je architektura
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Prezentace se zadáním otázky k diskusi.
Prezentace se zadáním otázky k diskusi.
architektura
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Lukáš Križko
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 22. 01. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Oldřich SUCHORADSKÝ
13.3.2008
Komentář
Materiál je dost popisný a na intetrnetu i v literatuře se dá najít mnoho dalších a studentům přístupnějších. Autor měl asi na mysli doprovod k výkladu učitele. Oživení textu obrázkem by bylo pro žáky příjemnou změnou. Otázky jsou vhodné pro kontroluj pozornosti žáků. Náhodný uživatel by uvítal příklady správných odpovědí.

Lukáš Križko
30.3.2008
Komentář
Tento materiál vznikl pro potřebu semináře architektury. Jeho cílem je navodit primární uvažování o významu slova a profese Architekta. V dalších krocích jsme se zabývali konkrétní podobou jednotlivých částí dějin architektury. Samosřejmě se tento materiál nesnaží vystihnout celý obsah architektury, ale jen nasměřovat uvažování, podnítit k diskusi. Jak známo v dějinách se role architekta měnila a mění. Od řemesla se posouvá k vrcholnému umění a naopak.

Zuzana Vlčková
20.4.2013
Komentář
Mně se to zdá logické, samozřejmě by mne napadla spousta dalších otázek nebo zadání. Ale je to inspirativní.
Ale prosím mrkněte se, pro jakou věkovou skupinu jste to vymyslel v DUMu. To se budete divit. Důvěřovat, ale prověřovat a opravovat.
Zdravím,
Zuzana

Ivo Krobot
22.4.2013
Komentář
Díky za informaci. Technický problém. Již správně.
Zdraví Ivo Krobot.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.