Chatbot EMA
3 dobré

Co je architektura

Autor
Lukáš Križko
Datum vložení
22. 3. 2018
2 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

architektura

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Lukáš Križko
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 22. 01. 2008
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Oldřich SUCHORADSKÝ 13.3.2008

Komentář

Materiál je dost popisný a na intetrnetu i v literatuře se dá najít mnoho dalších a studentům přístupnějších. Autor měl asi na mysli doprovod k výkladu učitele. Oživení textu obrázkem by bylo pro žáky příjemnou změnou. Otázky jsou vhodné pro kontroluj pozornosti žáků. Náhodný uživatel by uvítal příklady správných odpovědí.
Lukáš Križko 30.3.2008

Komentář

Tento materiál vznikl pro potřebu semináře architektury. Jeho cílem je navodit primární uvažování o významu slova a profese Architekta. V dalších krocích jsme se zabývali konkrétní podobou jednotlivých částí dějin architektury. Samosřejmě se tento materiál nesnaží vystihnout celý obsah architektury, ale jen nasměřovat uvažování, podnítit k diskusi. Jak známo v dějinách se role architekta měnila a mění. Od řemesla se posouvá k vrcholnému umění a naopak.
Zuzana Vlčková 20.4.2013

Komentář

Mně se to zdá logické, samozřejmě by mne napadla spousta dalších otázek nebo zadání. Ale je to inspirativní.



Ale prosím mrkněte se,  pro jakou věkovou skupinu jste to vymyslel v DUMu. To se budete divit. Důvěřovat, ale prověřovat a opravovat.





Zdravím,



Zuzana

Ivo Krobot 22.4.2013

Komentář

Díky za informaci. Technický problém. Již správně.



Zdraví Ivo Krobot.