Chatbot EMA
1 slabé

Druhy souvětí

Autor
Mgr. Ivona Kindlová
Datum vložení
22. 3. 2018
19 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

podřadné
souřadné
souvětí
větný člen

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
1 slabé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Ivona Kindlová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 11. 11. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Ondřej Hausenblas 11.11.2011

Komentář

To je pěkné, že v tom cvičení dostanou žáci kousek souvislého textu, a ne izolované věty, a navíc že to je z oblíébené knížky. Právě kvůli porozumění kontextu potřebujeme mít v jazyce možnost rozlišovat ty různé souvětné vztahy nebo vztahy mezi větnými členy. Ale proč mám umět, ptá se žák sedmé třídy, rozlišovat, kdy je to spojení vět a kdy je to spojení slov/větných členů, když je to obojí souřadné? I ty významové poměry obsahů se jmenují stejně, protože stejné jsou. A čárka se tam píše taky podle stejných pravidel... Téhle otázce neuhneme tím, že řekneme "Naučíš se tím logicky myslet", protože právě tohle žákovi připadá nelogické (pokud ovšem vůbec v pubertě myslí na takové věci...) A ještě víc by mě zajímalo, jestli na tu odpověď můžou sedmáci osmáci přijít sami - kdybychom je vedli k tomu, že si nad úryvkem umějí říkat, jaký je vlastně rozdíl v druhu informací, které nám ta jedna věta, anebo to celé souvětí podává. Co nám to vlastně sděluje to souřadné spojení slov, a co vět.

Ivona Kindlová 21.11.2011

Komentář

Děkuji za komentář :)