Stříháme, skládáme, kreslíme – dopravní prostředky
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Materiál nabízí obrázky šesti dopravních prostředků (auto, vlak, tramvaj, nákladní auto, balón, letadlo), které jsou složeny z geometrických tvarů. Děti tvary vystřihnou a dle předlohy skládají obrázky, čímž si procvičují jemnou motoriku a prostorovou představivost. Dále pak materiál obsahuje předlohy k obkreslení a vybarvení.
Materiál nabízí obrázky šesti dopravních prostředků (auto, vlak, tramvaj, nákladní auto, balón, letadlo), které jsou složeny z geometrických tvarů. Děti tvary vystřihnou a dle předlohy skládají obrázky, čímž si procvičují jemnou motoriku a prostorovou představivost. Dále pak materiál obsahuje předlohy k obkreslení a vybarvení.
analýza a syntéza
1
dopravní prostředek
geometrický tvar
grafomotorické cvičení
jemná motorika
prostorová představivost
skládání
stříhání
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Katarzyna Nogolová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 21. 10. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Materiál rozvíjí
čtenářskou gramotnost
dítě
- vyhledá informaci z obrázku
- porozumí významu piktogramů
- doptává se, pokud něčemu nerozumí
matematickou gramotnost
dítě
- využívá možnosti řešení problému ve dvojici a v kolektivu
- hledá své vlastní postupy a strategie
- pokračuje v hledání řešení úlohy i v případě neúspěchu
- rozpozná, podle jakého kritéria byla skupina objektů vytvořena
dítě
- dodržuje pravidla her a jiných činností
- zaměřuje se na to, co je z poznávacího hlediska důležité (odhaluje podstatné znaky, vlastnosti, ...)