Roční období
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Materiál obsahuje hru a interaktivní prezentaci zaměřenou na určování ročního období.
Materiál obsahuje hru a interaktivní prezentaci zaměřenou na určování ročního období.
analyticko-syntetické myšlení
1
orientace v rovině
1
postřeh, koncentrace
1
přiřazování/ párování
1
jaro
léto
podzim
roční období
zima
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Ing. Jan Fišer
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 19. 10. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Jana Kneřová
20.10.2011
Komentář
Ve dvou případech jarních obrázků jsem se nechala v ročních obdobích nachytat. Pokud by ale předcházela aktivita jaro, léto podzim, zima, věřím, že bych obrázky dokázala přiřadit správně. :-)
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Připravené prezentace a komentáře autora zaručují efektivní práci na dané oblasti gramotností:
digitální gramotnost
dítě
- má povědomí o významu digitálních technologií
- řeší úkoly a situace, myslí kreativně, předkládá "nápady"
- porovnává, uspořádává a třídí soubory předmětů podle určitého pravidla
- spolupracuje s ostatními, rozdělí si úkol s jiným dítětem
matematickou gramotnost
dítě
- využívá možnosti řešení problému ve dvojici a v kolektivu dětí
- využívá piktogramy
- třídí objekty podle jednoduchých daných kritérií, rozpozná, podle jakého kritéria byla skupina objektů vytvořena, a nalezne objekt, který do skupiny nepatří
- pracuje s konkrétní pomůckou na základě pokynů i samostatně, zdokonaluje svou hrubou a jemnou motoriku
- porozumí ústnímu zadání konkrétního úkolu s využitím obrázku
- využívá své zkušenosti při řešení problémů
- rozpozná správné a nesprávné řešení
- rozpozná, co může nebo nemůže nastat v konkrétních situacích
čtenářskou gramotnost
dítě
- porozumí významu piktogramů
- předvídá pokračování příběhu