Chatbot EMA
3 dobré

Průměrná rychlost 2

Autor
Bc. David Michálek
Datum vložení
22. 3. 2018
23 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

průměrná rychlost
rychlost

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
3 dobré
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bc. David Michálek
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 09. 09. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jan Fišer 9.9.2011

Komentář

Jsem si jist, že příklady s rotačkou a kolejnicemi dají zabrat i gymnazistům. Na základní škole si dokáži příklady představit maximálně jako vrcholnou olympijskou disciplínu :-) Smím se zeptat, odkud jsou příklady čerpané? A jaký je průměrný čas, za který žáci úlohy vypočítají?

David Michálek 9.9.2011

Komentář

Ano, to jsou příklady náročnější a doplňující, většinou je řešíme společně a hromadně. Některé příklady z nich jsou ze zbytků salátových vydání a zbytků listů knih, které jsem kdysi našel v kabinetě při velké debordelizaci při přebírání kabinetu, u nichž se nedochovaly ani desky z čeho to je. Další inspirace z různých prastarých sbírek, kde jsem pozměnil a zaktualizoval zadání, a pak také  co člověk někdy kdysi počítal. Je pravdou, že ze třídy tak jeden na většinu přije sám, další s hromadnou dopomocí a ty velmi slabší nepochopí ani ty vzorové základní příklady. Ale já se snažím dávát i příklady, které jsou náročnější, protože mi přijde, že jen hloupé dosazování do vzorečku typových příkladů moc fyzikální myšlení nerozvíjí a že se to dokáže naučit i cičená opice (nemyslím to nijak zle)!!! Časově to někdy vše stihme za vyučovací hodinu, jindy ne. Jak která třída.