Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Lego – uspořádání bodů

Autor
Helena Piskáčková
Datum vložení
22. 3. 2018
44 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

zraková analýza1
čtverec
Feuerstein
instrumentální obohacování
Lego
uspořádání bodů
zprostředkované učení

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Lišková 28.9.2019
  • Hodnocení zdroje:
Námět je vhodný pro rozvoj geometrických představ, využívá aktivního zapojení dětí a práci s oblíbenou stavebnicí.
Chybí podrobnější popis pro začínající pedagogy.
Komentář

Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
dodržuje pravidla her a jiných činností
spolupracuje s ostatními, rozdělí si úkol s jiným dítětem
matematickou gramotnost
dítě
hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
pracuje s konkrétní pomůckou na základě pokynů i samostatně, zdokonaluje svou hrubou a jemnou motoriku při používání pomůcek a nástrojů
využívá své zkušenosti při řešení problému (metoda pokus-omyl)
rozpozná, co může nebo nemůže nastat v konkrétních situacích
čtenářskou gramotnost
dítě
vyhledá informaci z obrázku
doptá se, pokud něčemu nerozumí
rozpozná správné a nesprávné řešení

Základní atributy materiálu

  • Autor: Helena Piskáčková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 29. 08. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: prezentace
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay