Lego – uspořádání bodů
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Činnostní aktivita inspirovaná teorií instrumentálního obohacování R. Feuersteina na motivy instrumentu Uspořádání bodů. Vzorový obrazec (čtverec) je schován ve shluku okolních bodů a děti mají za úkol ho objevit. Obtížnost se stupňuje. Poslední úloha nemá řešení, což je také součástí reality. Reprezentanty bodů jsou kostky lego.
Činnostní aktivita inspirovaná teorií instrumentálního obohacování R. Feuersteina na motivy instrumentu Uspořádání bodů. Vzorový obrazec (čtverec) je schován ve shluku okolních bodů a děti mají za úkol ho objevit. Obtížnost se stupňuje. Poslední úloha nemá řešení, což je také součástí reality. Reprezentanty bodů jsou kostky lego.
zraková analýza
1
čtverec
Feuerstein
instrumentální obohacování
Lego
uspořádání bodů
zprostředkované učení
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Helena Piskáčková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 29. 08. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: prezentace
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Metodický materiál rozvíjí
digitální gramotnost
dítě
dodržuje pravidla her a jiných činností
spolupracuje s ostatními, rozdělí si úkol s jiným dítětem
matematickou gramotnost
dítě
hledá své vlastní postupy a strategie při řešení úkolu
pracuje s konkrétní pomůckou na základě pokynů i samostatně, zdokonaluje svou hrubou a jemnou motoriku při používání pomůcek a nástrojů
využívá své zkušenosti při řešení problému (metoda pokus-omyl)
rozpozná, co může nebo nemůže nastat v konkrétních situacích
čtenářskou gramotnost
dítě
vyhledá informaci z obrázku
doptá se, pokud něčemu nerozumí
rozpozná správné a nesprávné řešení