Pohádka o drakovi Strašlivákovi
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
                                        Anotace
Děti si na textu pohádky vyzkouší řazení obrázků dle posloupnosti děje, seznámí se s problematikou sociálního znevýhodnění ve společnosti, výtvarně ztvární hlavní pohádkovou bytost, vyzkoušejí své smysly. Text se dále dotýká tématu osobní hygieny, objevují se zde i matematické úkoly.
                                            Děti si na textu pohádky vyzkouší řazení obrázků dle posloupnosti děje, seznámí se s problematikou sociálního znevýhodnění ve společnosti, výtvarně ztvární hlavní pohádkovou bytost, vyzkoušejí své smysly. Text se dále dotýká tématu osobní hygieny, objevují se zde i matematické úkoly.
                                            
                                        
                                                    čtenářská gramotnost
                                                    1
                                                
                                                
                                                    digitální gramotnost
                                                    1
                                                
                                                
                                                    matematická gramotnost
                                                    1
                                                
                                                
                                                    hygiena
                                                
                                                
                                                    matematika
                                                
                                                
                                                    obrazová osnova
                                                
                                                
                                                    pohádka
                                                
                                                
                                                    smysl
                                                
                                                
                                                    znevýhodnění
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      1
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      1
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      1
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Libuše Sochorová
 - Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
 - Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
 - Datum vzniku: 13. 07. 2011
 - Umístění materiálu: -
 
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
 - Ročník: -
 - Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
 - Typ materiálu: pracovní list
 - Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
 - Jazyk: Čeština
 - Otevřený zdroj: Ano
 
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
          


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
potenciál k další vzdělávací nabídce
rozvoj všech smyslů
vytváření prosociálních postojů
Nabízené činnosti mají velký potenciál k rozvoji čtenářské, matematické i digitální gramotnosti.
ČG - při práci s textem používáme různé čtenářské strategie (viz. návrhy otázek)
MG - př. Kimova hra, obrázky draka - orientace v ploše, vnímání kvantity, rozvoj paměti
DG - př. dějová posloupnost - dítě stanovuje postupy a řešení, odhaluje vzájemné souvislosti