Desetinná čísla – příprava pro učitele
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Většina žáků nemá problém se správným provedením výpočtů pomocí pravidel, které si pamatují, ale nedokážou je zdůvodnit. Hlavním smyslem hodiny je proto ukázat, proč se věci dělají tak, jak se dělají (nevím, proč se na to neklade větší důraz). Kapitola z učebnice Matematika realisticky, M. Krynický, www.realisticky.cz .
Většina žáků nemá problém se správným provedením výpočtů pomocí pravidel, které si pamatují, ale nedokážou je zdůvodnit. Hlavním smyslem hodiny je proto ukázat, proč se věci dělají tak, jak se dělají (nevím, proč se na to neklade větší důraz). Kapitola z učebnice Matematika realisticky, M. Krynický, www.realisticky.cz .
desetinná čísla
příprava pro učitele
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Martin Krynický
- Poskytovatel: Realisticky.cz
- Datum vložení do systému: 26. 11. 2021
- Datum vzniku: 01. 09. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace
- Gramotnost: matematická
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.