Části II – příprava pro učitele
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Hodina má dvě části. V první čtvrthodině se vracíme k číselným výrazům, jde jenom o procvičování. Příkladů je víc, než je možné za patnáct minut spočítat. V zadání jsou v každé řádce dva body, komu se podaří levý bod spočítat na první pokus, může přeskočit pravý bod ve stejné řádce. Pokud naopak žák chybu udělá, měl by spočítat oba body. Co nestihne ve škole, by měl dokončit doma. Na začátku si připomeneme předminulou hodinu a význam pečlivého postupného zjednodušování. Žákům, kteří úpravu nedodržují, odmítám pomáhat s hledáním chyb. V druhé části hodiny se vracíme k problematickým místům minulé hodiny o částech. Nejsou použity přesně stejné příklady ale jejich věrné analogie, aby se zbytečně neztrácel čas rozebíráním toho, kdo co měl. Kapitola z učebnice Matematika realisticky, M. Krynický, www.realisticky.cz .
Hodina má dvě části. V první čtvrthodině se vracíme k číselným výrazům, jde jenom o procvičování. Příkladů je víc, než je možné za patnáct minut spočítat. V zadání jsou v každé řádce dva body, komu se podaří levý bod spočítat na první pokus, může přeskočit pravý bod ve stejné řádce. Pokud naopak žák chybu udělá, měl by spočítat oba body. Co nestihne ve škole, by měl dokončit doma. Na začátku si připomeneme předminulou hodinu a význam pečlivého postupného zjednodušování. Žákům, kteří úpravu nedodržují, odmítám pomáhat s hledáním chyb. V druhé části hodiny se vracíme k problematickým místům minulé hodiny o částech. Nejsou použity přesně stejné příklady ale jejich věrné analogie, aby se zbytečně neztrácel čas rozebíráním toho, kdo co měl. Kapitola z učebnice Matematika realisticky, M. Krynický, www.realisticky.cz .
části
příprava pro učitele
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Martin Krynický
- Poskytovatel: Realisticky.cz
- Datum vložení do systému: 26. 11. 2021
- Datum vzniku: 01. 09. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace
- Gramotnost: matematická
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.